Totalul afișărilor de pagină

Suntem ca niste frunze in vant. Noi, oamenii. Picam toti la un moment dat pe un sol tare si rece. Pe pamant ajungem toti. E o diferenta insa. Unii se tin mai bine de crengile copacului. Altii renunta din prima. Altii abia asteapta sa cada ca sa termine odata. Toti condamna vantul ca a fost prea puternic si violent, dar nu stiau toti ca el asa este?
De ce vocifereaza si nu se bucura de clipele in care sunt frunze?
Un vant care stie unde te duce daca esti suficient de matur ca a nu i te impotrivesti prea tare.Daca nu te zbati, daca nu tipi, daca nu urli, daca il mirosi si il adulmeci, daca te faci mic si te lasi pe aripile lui si inchizi ochii si asculti ceea ce vrea sa-ti spuna, ai toate sansele sa ajungi inapoi pe pamant. Poate ca atunci cand deschizi ochii o sa te trezesti intr-un loc mai frumos si mai minunat decat cel din care ai plecat.
Asa se intampla de fiecare data cand viitorul mi se intoarce la 360 de grade fara ca eu sa vreau sa scad sau sa adaug un grad. Asa se intampla cand vreun eveniment ma face sa ma doara revendicarea capitolelor din viata mea si ma vad nevoit sa batatoresc drumul pentru altele pe care momentan nu mi le doresc. Atunci mi-ar placea sa fiu din nou copil sa vina cineva sa-mi ia de pe umeri greutatea propriilor decizii. Uneori, e tare greu sa fii om.Oare inchisul ochilor si cazutul in genunchi sau in picioare nu sunt gesturi de resemnare? Oare gresesc ca vreau sa fiu ultima frunza care atinge un pamant? Oare nu am dreptul sa ma vait in timp ce ma tin cu dintii de craca mea de copac si nu vreau in ruptul capului sa-i dau drumul? Oare nu stie cat de mult o sa ma doara sa nu ma stiu agatata de nimic? Copacul stie, dar cu toate astea, la un moment dat o sa ma tranteasca la pamant. Multe lucruri care nu ma lasa nici acum sa respir, dar pe care a trebuit sa le inchei... am inchis capitole de ani doar in cateva secunde ...

luni, 13 februarie 2012

Eu sunt aici,departe de tine, dar mereu aproape cu sufletul unul de celalalt

 Uitasem să râd şi să-mi aflu sufletul închis în limitele înguste ale inimii. Îmi rătăcea privirea pretutindeni în speranţa că Îngerul mă va găsi şi sub aripile lui îmi va dezvălui calea pe care trebuia să merg . . .  şi visul meu pierea ca zorile le lăsarea întunericului şi inima mi se zbuciuma la gândul ca nu voi găsi ce căutam.O zi la fel ca celelalte . . . o clipă ca celelalte . . . acelaşi dor chinuitor după ceva ce nu avusesem nicicând . . . şi atunci . . . o revelaţie . . . un zâmbet . . . ochi mari şi trişti . . . Tu . . . îngerul meu . . . 
Iar azi îţi mulţumesc pentru tot ceea ce trăiesc alături de tine, pentru că lângă tine ştiu să râd şi să respir, pentru că lângă tine învăţ să fiu eu în intimitatea sufletului meu, pentru că doar cu tine inima mea speră, pentru că doar cu tine visul meu alergă, pentru că doar cu tine sunt Eu. 
Te iubesc pentru că lângă tine pot fi aşa !





De la un timp viata mea s-a schimbat..am invatat sa cred ca nimic nu e imposibil...am invatat ce inseamna sa fii iubit si sa iubesti....sa plangi de fericire...am invatat sa cred ca Dumnezeu poate uni pentru totdeauna doua persoane.....doua suflete......chiar daca totul pare pierdut si nu mai exista nici o speranta...am invatat sa fiu eu insumi.....am inceput sa simt ca traiesc....si asta pentru ca...am gasit-o.Am gasit lumina sufletului meu pe care mi-o doream atat de mult....stateam noptile si plangeamâ si suspinam..si ma intrebam oare cand o sa simt si eu dragostea adevarata....acum am gasit-o.O persoana cu chip de inger,cu un zambet de ghiocel...moale si blanda ca atingerea unei raze de soare.....si nu stiu cum sa-i mai multumesc lui Dumnezeu pentru ca mi-a scos-o in cale.Plang de fericire.O iubesc enorm..si ceea ce ma face atat de fericit...e faptul ca nu e o faptura din vreun basm sau vreo zana din povesti nemuritoare....ci e o persoana reala.Aceasta persoana esti tu, iubita mea  !



Iti inchin tie viata...iti ofer tie ingerul meu pazitor ca sa fii de doua ori mai in siguranta...iti ofer tie zambetul meu ca sa fii de doua ori mai fericita...iti ofer tie ochii mei ca sa te vezi cea mai frumoasa fata...iti ofer tie gura mea ca atunci cand nu sunt cu tine sa-ti pot spune te iubesc...iti ofer urechile mele ca sa-mi poti raspunde...iti ofer trupul meu ca sa ai in bratele cui sta...iti ofer dragostea mea pentru ca lacrimile tale sa fie doar de bucurie...iti ofer gandul meu ca sa stii ca te iubesc...pastrez la mine tot ce e rau...pentru ca stiu ca atunci cand sunt cu tine pot invinge orice rau...totusi iti ofer lacrima mea ca sa stii cat as suferi daca te-as pierde...iti ofer tot ce pot dar nu pot sa-ti ofer totul...iti ofer un
sarut ca o scrisoare de dragoste...iti ofer mainile mele ca sa te pot mangaia tot timpul...si mai presus de toate...iti ofer locul meu in Rai   !



te iubesc mult viata mea , te iubesc asa cum nu am mai iubit pe nimeni in viata mea , ai aparut atunci cand aveam ceea mai mare nevoie de

tine , esti un inger pe pamant , orice as face orice mi-s dori , iubire ca a ta nu voi mai gasi, te iubesc mult viata mea.



E noapte ! Tarziu, in noapte …eu nu pot sa adorm,stelele stralucesc la fereastra mea,aducandu-mi aminte de stralucirea ochilor ta, stralicire ce nu cred c-am sa o pot uita vreodata.
Si acuma dupa atata timp ce a trecut peste dragostea noastra,port in suflet zambetul tau!
Mi-e dor de tine! Cand spun aceste cuvinte intreaga mea fiinta tresare.Am crezut eu vreodata ca pot exista asemenea sentimente? Dar aceste sentimente numai cel ce iubeste cu toata fiinta sa,numaicel ce a atins culmile dragostei,poate sa le cunoasca. Eu le-am cunoscut asa cum nimeni nu le va cunoaste vreodata,asa de mare este iubirea mea pentru tine iubirea mea,e chiar mai puternica decat la inceput si nimeni nu o va distruge:nici distant,nici timpul si chiar nici moartea pentru ca iubirea noastra e mai puternica decat orice fiinta din UNIVERS.te iubesc.





Te iubesc mai sus de sus si mai departe de departe, te iubesc in toate formele posibile, in toate sensurile si sub toate stelele universului.
Vom fi impreuna doua fiinte si-o singura inima, doua maini si-o singura strangere, doua buze intr-un singur sarut.
Departarea nu e decat o forma de a te iubi la fel de intens, de a fi cu tine peste toate drumurile si peste toate devenirile. Si toate apele si muntii dintre noi sunt numai felul meu de a-ti spune te iubesc in fiecare zi.
Sunt aici, langa tine, in inima ta, sunt in fiecare privire si in fiecare raza de soare si mai ales sunt aici, aproape, intotdeauna tinandu-te de mana peste toate drumurile care ne despart acum, te iubesc mult de tot .





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu